Nu börjar det hända grejer!

Jo minsann! Igår började det värka nere i härligheten. Sammandragningar + förvärkar. Jag sov rätt så okej i natt ändå trots smärtan. Bebis var livlig i natt men inte lika hårdhänt som han brukar vara om nätterna.
Jag drog till barnmorskan i förmiddags, alla prover visade OK och så även allt med kroppen. Hon ville inte känna om jag öppnat mig eller så utan hon tyckte att jag skulle vila och vänta på nästa tecken.
Bara att göra som hon säger. Hihi.
Jag vill ändå inte att bebis kommer i april, jag ska ju ha bebis i maj ju. Tsss.
Men nog är det spännande när saker och ting händer med kroppen som man inte har en aning om att det kan hända. Jag är så förväntansfull nu. Jag längtar verkligen efter bebis nu. Tokmycket!
 
Har inte så mycket mer att skriva om idag, hoppas det händer mer imorgon! Det är ju snart Valborg.
 
Jag idag, ganska sliten, och dagens tidsfördriv, tidningen mama.


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim