Oj vad dagarna går!

Jag hinner inte med att blogga! Nu när vädret är så fint så passar jag på att vara utomhus så mycket jag kan. 
Och dessutom så har jag haft besök av mamma och andra vänner i dagarna så jag tar mig tid med dem istället för bloggen! 
 
I förrigår satt jag och M på altanen och drack lite gott (jag alkoholfritt såklart). Jag hittade ett jordgubbsvin på bolaget som smakade saft! 0% alkohol men gott som sjutton! Läskande i solen. Hihi.
 
 
Jag har även i dagarna hämtat ut babyskyddet som man får låna av landstinget i värmland för 400 :- och då får man hyra det i 9 månader! Asbra, slipper man köpa ett nytt för några tusen.
Det syns att det är använt av flera men den är skapligt fräscht ändå måste jag säga. Det är en brio primo.
 
 
I torsdags så var M ledig så vi passade på att inhandla lite möbler till huset, nu är det bara en tvbänk kvar och lite tavlor sen är jag nöjd. Hihi. Vi passade även på att grilla lite gott. Älskar när det närmar sig sommaren! Den bästa tiden är nu.
Igår städade jag hela huset GRUNDLIGT! Jag kan säga att det tog ca 4 timmar!! Det är tungt att bära runt på extra kilon och tro att man kan svarva runt i hemmet som förr, nänänä, det går inte. Men det va skönt att det blev gjort.
 
Idag kommer en god vän till mig och vi ska fika lite gott och prata strunt. Som vi brukar. Förhoppningsvis kikar min far med fru förbi också. <3
 
Förövrigt när det gäller känningar i kroppen inför förlossningen så känns det nu som om hela mitt "underrede" håller på att öppna sig sakta men säkert, jag har så sjukt ont där nere och i ljumskarna och lille skrutt i magen sträcker och tänjer på sig så blir det värre. Men jag tror det är så att lillens huvud är så långt ner och trycker på ordentligt så foglossningen har gått upp några smärtgränser. Jag får även sammandragningar på kvällarna är jag sitter ner. Så jag får lov att gå upp och röra på mig. Jag vaknar på nätterna med smärtor i hela magen och bebis är galet aktiv så jag får inte sova längre. 
Det närmar sig med stormsteg! Endast 17 dagar kvar <3
 
 

Kommentarer
Postat av: gabriella,

det där vinet är super gott! :)

2013-04-27 @ 18:26:40
URL: http://gabriellaawikstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim