Alltid så seriös med det här bloggandet!

Ja nu minsann var är det snart 6 månader sen jag bloggade sist :) Jag gick här hemma och vaggade hit och dit och bara väntade :) Mådde skit helt enkelt av att vara tung och vätskefylld.
Jag tänker inte berätta ingående om förlossningen, kan mest säga att det gick bra och att jag återhämtade mig snabbt. Jag hade tur kan man säga. Man har ju hört skräckhistorier om kvinnor som spricker totalt!
Känslan när Lukas kom ut och gav ifrån sig ett skrik var det mest underbara jag upplevt. Efter all slit så kom han tillslut. Jag använde endast lustgas hela förlossningen. Det var ingen barnlek och jag vil inte göra om det. Kanske om några år men inte under den närmaste tiden. Fy fan.
Jag förstår nu vad vi kvinnor är kapabla till. Massvis! Vi har så mycket styrka och kraft i oss! Helt sjukt.
 
Idag är Lukas 5 månader och 15 dagar. Mycket har hänt. Just nu är han i en extrem utvecklingsfas. Mycket jobbig sådan. Han sover dåligt, vaknar och skriker. 
Så den här mamman är trött. Alltså TRÖTT!! 
Man lever med hoppet om att det blir bättre :)
 
Tänkte mest slänga in ett inlägg och ska försöka återkomma med ett till snart där jag tänkte berätta mer vad som hänt från det att lilla Lukas kom fram tills nu. Hans första halvår :)
 
 
En 5 månaders Lukas :)
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim