Barnrummet.

Nu i veckan har jag verkligen fått all hjälp jag kan få, efter lite tårar och tjat, men M har varit guldvärd dessa dagar. 
 
 
Igår målade jag det sista själv och städade rummet 2ggr ifrån allt slipdamm m.m.
Rummet har varit lila och vitt förut, men nu är det grönt och vitt istället. Så igår kväll kom gardinerna upp, spjälsängen och skötbordet kom på plats, så även en extrasäng som vi båda insåg kunde vara skönt att ha därinne. Nu är det lite småfix kvar, lampor ska upp och lite fina tavlor sen är det helt klart!
Spjälsängen och vagnen är bäddad och klar och skötbordet är klart så nu kan faktiskt bebis komma <3
Det som fattas är en vagga som finns hos M's farmor och farfar. Hoppas på att kunna hämta den i helgen så att allting känns klart.
 
Jag vet att jag spytt galla över M denna veckan men nu när jag tänker efter så har han faktiskt slitit som ett djur när han kommit hem efter jobbet på kvällarna. <3
Det är mina jävla hormoner som rubbat mitt liv totalt just nu. Det måste gå över snart för jag blir knäpp.
Jag har även märkt att sömnen rubbas en hel del av drömmar som gör att jag vaknar och är helt kallsvettig, och när jag vaknar på morgonen har jag sån sjuk huvudvärk så jag vet inte vart jag ska ta vägen ibland.
Dessutom har jag svårt att hitta en bra ställning när jag sitter upp, det är inget som känns bekvämt längre.
25 dagar kvar. Kämpa kämpa!
 
Morgonens sprickfärdiga mage och även vovven på våran morgonrunda. Nu ska jag ta mig i kragen och plocka in alla bebisens kläder i garderoben. Allt för att få tiden att gå!
 
Trevlig fredag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim