Dagarna går.

En dag i taget. Ett steg närmare bebis. Väntan är lite jobbig men jag har insett att jag kommer på ett sätt sakna magen. Men samtidigt ska det bli skönt att få tillbaka min gamla kropp. Känna sig rörlig och smidig igen.
Även om jag räknar med att det kommer ta ett tag, inget sker på en gång!
Gjorde en före och efter bild på magen.
 
Första bilden är i vecka 6, när jag fick reda på att vi väntade barn. Andra bilden är i vecka 36.
Det är kul att se hur magen förändras, framför allt hur mycket kroppen förändras. Det är galet mycket som händer på 9 månader. Inte undra på att man blir ett monster emellanåt. Hihi.
 
Nu är det 21 dagar kvar, idag ska jag till barnmorskan på ett "sammanfattningsbesök" som hon kallade det.
Ska även mäta magen och lyssna på hjärtljuden och mäta bullen. Tsss.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag kan inte riktigt fatta att vi snart är där..men samtidigt går jag omkring hela dagarna och försöker känna efter om något är på gång... fast nada =)

Ska bli så spännande när det närmar sig BF. Vi ligger ju så nära att det inte är helt otänkbart att våra bebisar kommer ut väldigt tätt in på =)

Svar: Jag kan inte heller fatta det! :) Jag känner också efter mycket, jag kände lite i natt, som mensvärk ordentligt, men sen inget mera! Knepigt!
Ja vi är så nära varandras bf så det kommer bli jättespännande när vi får våra små hjärtan :)
None None

2013-04-23 @ 15:49:06
URL: http://www.tussilulls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim